«The Washington Post»: berrikuspenen arteko aldeak

ez dago edizio laburpenik
 
The Washington Post egunkariak sari ugari jaso izan ditu bere historia osoan zehar, 2005 urtean, adibidez, 18 [[Pulitzer saria|Pullitzer]] sari, 18 [[Nieman Fellowship]] sari eta [[Etxe Zuria]]<nowiki/>ren berrien argazkilarien elkartearen esku 368 errekonozimendu jaso zituen.
 
 
== Historia ==
 
Graham-ek [[1963]] urtean bere buruaz beste egin zuen eta [[Washington Post Company]]-ren kontrola [[Katharine Graham]]-en esku geratu zen. [[1969]]-[[1979]] bitartean egunkariaren editore izan zen eta [[1993]]<nowiki/>tik [[2001]]<nowiki/>ean komite exekutiboaren zuzendaria ere izan zen hil zen arte. [[Donald Graham]] izan zen Whashington Post-eko editorea [[1979]]<nowiki/>tik [[2000]]<nowiki/>ra arte, [[Boisfeuillet Jones Jr]]. editore eta zuzendari karguak hartu zituen arte. [[2013]]<nowiki/>ko abuztuaren 5an [[Jeff Bezos]]-en hedabidearen erosketaren berri eman zuen egunkariak, 250 milioi dolarren truke. Erosketa honekin, Graham familiaren ibilbidea amaitu zen egunkarian. Bezosek Fred Ryan (Politico hedabidearen sortzailea eta CEOa) izendatu zuen The Washington Post-en CEO eta editore berri bezala, hedabideari ikuspegi digitalagoa emateko asmoarekin. 2014an egunkariaren egoitza lekualdatu zen 1150 15th Street -era.
 
 
 
Egunkariaren unerik ospetsuena [[1970eko hamarkada|1970]]<nowiki/>ko hamarkadan iritsi zen, [[Bob Woodward]] eta [[Carl Bernstein|Carl Berstein]] kazetariek [[Watergate]] eskandaluaren gaineko erreportaje eta ikerketek plazaratu zituztenean, [[Richard Nixon]] garaiko presidente zenaren dimisioa eragin zuenak.
 
 
 
Gaur egun, hedabide hau [[Nash Holdings LLC]] Bezosen propietate da, zeinean enpresa mediatiko eta ez-mediatikoak dauden; hala nola, Express eta [[El Tiempo Latino]] dohaneko egunkariak, Slate online taldea, etab.
15

edits